razom communications налагоджує роботу стратегічного та діджитал-хабу відповідно до європейських офісів

Україно-британська комунікаційна компанія razomcommunications запроваджує оновлений підхід до стратегічного планування. Тепер діджитал перестає бути відокремленою структурною одиницею, а буде нерозривно зв’язаний з розробкою стратегії. Відповідно, посада голови підрозділу Міли Крутченко зазвучить по-новому – Chief Strategy & Digital Officer.
 
«Наші європейські офіси вже досить давно не відокремлюють цифру від стратегічного планування. Наразі в Україні ми запроваджуємо наш мережевий підхід, коли діджитал є центром сучасної стратегії. Для нас це означає, що діджитал-експерти та спеціалісти зі стратегічного планування – одні й ті самі люди. Команда діджитал-підрозділу холдингу – експерти, які зросли в цифровому середовищі, так звані Digital Native, проте одночасно вони здобули стратегічний досвід, який ми вже називаємо класичним», – коментує Дарія Кабанова, СЕО razom communications.
 
«Бренди вже не можуть дозволити собі планувати окремо креатив, медіа і діджитал. Аудиторія просто не зверне увагу на рекламу, якщо повідомлення буде неактуальним, – каже Chief Strategy & Digital Officer razom communications Міла Крутченко. – Потрібен консолідаційний підхід, який донесе рекламне повідомлення ефективніше за конкурентів і точно за адресою.
 
Я об'єднаю аналітику і стратегічне планування на рівні групи. Це допоможе знайти унікальні рішення для досягнення клієнтських цілей й залучити нові бізнеси. Також я оптимізую й автоматизую робочий процес всередині хаба, щоб звільнити фахівців від рутини і направити їх на розвиток й вирішення складних творчих завдань».