ОККО змінюється: комплекси мережі стають місцем для ідей

«Щоб в Україні втілювалось у життя більше хороших ідей!» – так тепер звучить місія мережі АЗК ОККО. Компанія оголошує про комплексні зміни в своїй маркетинговій стратегії, які допоможуть розширити аудиторію мережі, привернувши увагу молодого покоління.
 
«Наша компанія завжди була трендсеттером на паливному ринку України. Та щоб і надалі утримувати лідерські позиції, ми вирішили дослідити: якими сьогодні нас бачать клієнти? – коментує віце-президент мережі ОККО Дмитро Рассказов. – В результаті аналізу ми побачили, що для ядра нашої аудиторії – водіїв віком від 35 років – ми стабільна компанія з високою репутацією та хорошим сервісом, яка заправляє якісним і пригощає смачним. Що стосується сприйняття серед молоді – тут ще є над чим працювати. Тож на сьогодні перед нами стоїть амбітна задача – зберегти існуючу цільову аудиторію та стати «своїм брендом» для молодого покоління. Так, для цього потрібно змінюватися. Але нас це ніколи не зупиняло».
 
На основі дослідження спільно з креативною агенцією banda agency компанія протягом року активно працювала над оновленнями. В результаті у квітні цього року ринку було представлено  нову стратегію: «ОККО – місце для ідей». Місце, яке заряджає хорошою атмосферою, в якому відбуваються хороші події, де в голову приходять хороші ідеї, яке притягує хороших людей.
 
«Разом з командою ОККО ми зосередилися на пошуку підходу до молодого покоління, який водночас буде близьким і для існуючої аудиторії мережі. Сучасна молодь – це по-хорошому нахабні, впевнені, динамічні люди, які ще не досягли 30 років. Вони надихаються цукербергами, масками та вважають, що найцінніша валюта сучасного світу — це ідеї. Вони давно заїжджають на заправки не тільки заправитись, а й просто перепочити, перезарядитися. Відповідно, і конкуруємо ми не лише з гравцями категорії, а й з іншими місцями «сили», які надихають «покоління ідей». Щоб увійти у світ цих людей, ОККО потрібно почати будувати комунікацію на тому, що має для них соціальну і емоційну цінність. Так ми створили нову платформу: ОККО — завжди гарна ідея», — коментує директор зі стратегії banda agency Ярослав Сердюк.
 
Окрім тону рекламних комунікацій змінилася й візуальна подача – до вже звичної зелено-білої гами додалося більше яскравих кольорів. На підтримку нової стратегії з квітня на національних каналах, білбордах та в Інтернеті стартувала рекламна кампанія «ОККО – завжди гарна ідея!». Вже у травні поточного року на клієнтів мережі очікує масштабна «лимонна» акція, яка допоможе втілити у життя  їхні найсміливіші  ідеї.
 
Детальніше прочитати про те, що таке «місце для ідей», можна тут – https://www.okko.ua/uk/manifesto