Комітет Performance IAB Ukraine створить екосистему performance послуг

Комітет Performance IAB Ukraine визначив керівника, склад і завдання на 2018 рік. E-commerce advertising розширив свої завдання до Performance і був перейменований.

Керівником комітету Performance був обраний Олександр Тисменецький, Chief Executive Officer, iProspect Ukraine, а заступником керівника стала Анастасія Байдаченко, Chief Transformation Officer, razom communications.
«Комітет Performance займеться питаннями профільного глосарію і створення екосистеми performance послуг. Крім того, підготує галузеві рекомендації для учасників ринку, а також блок навчальних заходів», – зазначає Олександр Тисменецький.

До складу комітету увійшли компанії-члени IAB Ukraine: Adpartner, Gemius Україна, Google Ukraine, GroupM, Dentsu Aegis Network Ukraine, Kantar TNS, newage. OLX, Optimum Media Ukraine, Publicis One і razom communications.
У планах комітету Performance на 2018 рік наступні завдання:
Визначення поняття performance-маркетингу і зведення профільної термінології
Огляд performance інструментів і сервісів
Екосистема гравців ринку (performance агентства, CPA і Affiliate компанії)
Рекомендації по проведенню Performance-тендерів. Важливість виділення performance бюджетів із загальних медіа-тендерів у силу специфіки фінансового супроводу угоди (аукціонна модель покупки, передоплата за Google, SEO інструментів тощо)

Навчання ринку і розвиток клієнтів (гайдлайн з performance маркетингу, success stories, webinars)
Запрошуємо учасників ринку приєднуватися до IAB Ukraine, брати участь в роботі як комітету Performance, так і інших, серед яких, комітети Market Standards, Market Research, Programmatic.