DEADLINE і LOOQME оголосили про співпрацю

Щомісяця в Україні створюється не менше 8 млн новин. Український сервіс по медіа-моніторингу LOOQME та медіа-платформа DEADLINE оголосили про співпрацю. На кінець 2017 року LOOQME володіє 40% ринку українського моніторингу. Двом тисячам користувачів медіа-платформи DEADLINE, що стартувала в Україні в грудні 2017, стануть доступні аналітичні технології, які використовують піар-менеджери великих брендів, наприклад, Kyivstar, OLХ, McDonald`s, Carlsberg, JTI, Terrafood та інших.

За даними аналітиків, щомісяця в Україні створюється не менше 8 млн новин, це більше 2000 нових повідомлень кожні 15 хвилин.

Прес-служби компаній і державних установ і раніше могли аналізувати свою роботу, використовуючи KPI, але коли потрібно було швидко відстежити події у минулому, зробити прогноз, зрозуміти масштаби взаємодії, починалися труднощі з паперовими звітами - їх підготовка займала дні, а іноді і тижні . Висновки вдавалося часто зробити лише дуже загальні, в стилі «пишуть позитив, негативу мало». А хто прочитав новини, чи зрозуміла аудиторія повідомлення, як це відображується на бізнесі, чи правильно витратили гроші -- зрозуміти дуже складно.

Розробники впевнені, що політологи, піарники та бізнесмени можуть ефективніше відстежувати глобальні тренди агенцій, різних інтернет ресурсів, ТБ і агрегаторів новин. Крім того, у 90% піарників як правило немає аналітиків, які можуть розповісти про нюанси і допомогти швидко провести дослідження, щоб зберегти або збільшити обсяги продажів, успішно конкурувати на ринку або допомогти справитися з кризовими ситуаціями.

«Уже ввечері, після робочого дня, менеджер їде додому в машині. По радіо чує негативну новину про компанію, вже підключилися експерти, обговорюють голосно. А почалося це, припустимо, з поста в соцмережі. PR-менеджер розуміє, якби вчасно побачили і зреагували, скандалу б не було. Але в потоці завдань за день пропустили, 100-сторінковий звіт буде завтра вранці », - говорить про контроль репутації бренду або персони в Інтернеті маркетинг-директор LOOQME Мартин Ковалко.

80% ринку медіа-моніторингу України використовується галузями, чутливими до репутаційних загроз:
• фінанси;
• страхування;
• політика;
• телеком;
• промисловість.
 
Чим живе піар сьогодні? Ринок медіа та піар-послуг в 2018-2019 рр. буде рости. Президентські вибори традиційно активізують ринок PR-послуг, він разом з ринком paid media зросте в передвиборчий і виборчий період не менше, ніж на 30%.

Як управляти піар-кампанією? Робіть PRавільно

Найдорожчим продуктом на ринку залишається ідея - від її унікальності і якості залежить комерційний результат для замовника або бренду. Друге місце серед PR-послуг займає технологія "як" - покрокова реалізація ідеї з досягненням запланованих проміжних результатів і кінцевого KPI. Третє місце належить відображенню інформаційних атак, оскільки це справа вимагає не тільки спеціалізованих знань, але і особливої ​​професійної інтуїції.

Для кандидатів-популістів виборна кампанія проходить за наступною механікою:
Етап 1. Озвучити 2-3 напрямки, які можна вкладати в голову виборцю, але не давати конкретику.
Етап 2. Конкретизувати обіцянки. На даному етапі треба максимально високо показати планку обіцянок.
Етап 3. Звинуватити чинного керівника і інших кандидатів з високим рейтингом в тому, що вони не здатні досягти високих результатів в заявлених раніше напрямках.
Етап 4. (за 2-3 тижні до виборів). Використовувати чорний піар і неприкриту брехню щодо інших кандидатів. Навіть якщо брехня буде спростована -- основна маса виборців не встигне відновити довіру до інших кандидатів.

За даними експертів бюджет на участь у президентських виборах технічного кандидата починається з 2 млн. дол. На частку роботи з медіа доводиться 30-40% бюджету.

Користувачі DEADLINE безкоштовно отримають доступ до однієї з послуг LOOQME - миттєвим повідомленнями (Аlerts) про згадки бренду або персони в медіа України. В особистому кабінеті на платформі DEADLINE з 25 вересня 2018 р з'явиться можливість для переходу в систему LOOQME. У ній, абсолютно безкоштовно користувач зможе налаштувати сигнали за ключовими словами і широкому ряду параметрів, щоб отримувати миттєві повідомлення про згадки в більше чим 12000 медіа України на пошту або в Telegram. Розширені аналітичні звіти будуть доступні на комерційних умовах. Необхідні угоди між компаніями вже підписані.

Послуга буде корисна журналістам-розслідувачам з будь-яких аналітичних питань, організаторам піар-кампаній, громадським діячам (які мають за мету виконувати KPI), державним чи комерційним прес-службам, брендам чи окремим персонам.

Команда DEADLINE наразі обговорює можливість щодо системної підготовки аналітичних даних про роботу медіа України для щомісячного оприлюднення  різноманітних трендів.